maanantai 25. lokakuuta 2010

Clothes And Back To School ;---)

Kukkuuu Kaikki Ihanatiset Lukijani :-)
Tänään oli eka koulupäivä loman jälkeen. Melkein kaikki oli värjännyt hiuksiaan tai Leikelly niitä.
No Ekat kolme tuntia oli köksää. Tehtiin Lihapullia ja Muusia :--D Tyypit (meijän keittiössä) oli tyhmiä kun ne laitto Kakku maustetta vaik piti lattaa pippuria :DD No niistä tunneista selvittiin ihan kunnialla :--D
Sitten Oli bilsaa jossa aiheena oli vesikasvit ;-P Tunti meni TOOOOOOSI Hitaasti.
Sitten olikin viimeinen/viimeiset tunnit kemiaa. JA aiheena oli Massa ja tiheys.
Kun pääsin kotiin, tilailimme mulle vaatteita Tuossa linkkejä:
http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=ells_1215445_M.jpg
http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=ells_1215423_M.jpg
Sitten oli takki mikä oli ruudullinen jaja lila/pinkki :--)

Eilen Kävin katsoomassa sellaisen elokuvan kun sisko tahtoisin jäädä.
Elokuva oli ihan jeees. Karu katseltavaa oli se, että miten minua n. 2 vuotta vanhemmat saa vetää tuollalailla. sen emilian Isäkin ei ottanu miinkään laista kantaa sen juopotteluu.
No, Tuo oli MUN Mielipide :-)

Mutta eipä minulla muuta, ♥ Heidi
ja p.s. Kun joillakin bloggaajilla on tuo esim 21 days, mikä se on ?? "Tyhmä kun olen" :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti